Nel Vlielander
Customer Service
Het verhaal van Nel Vlielander:
“Waarin een klein team groots kan zijn”
“Biobest heeft een enorm gedreven team. Dat geldt voor iedereen: Customer Service, de specialisten en ons R&D team op eigen locatie in De Lier. Voor ons is dit vanzelfsprekend, maar een buitenstaander vindt dit zeker opvallend. Alles wordt in het werk gezet om een klant van dienst te kunnen zijn.”
Gaan voor een tevreden klant
“Het doel is om te zorgen dat klanten tevreden zijn. Een voorbeeld van Biobest om klanten maximaal te bedienen is dat we een compleet pakket van nuttigen kunnen aanbieden. Denken in oplossingen vinden wij belangrijker dan accepteren dat het nou eenmaal zo is.”
Serieus nemen
“Ook met klachten gaan we serieus om. Het streven van Biobest Nederland is dat eventuele klachten of problemen snel worden opgelost. De moraal van dit verhaal: het is niet erg als er een probleem is, het gaat erom HOE het opgelost wordt. Dát is namelijk wat de klant zal onthouden.”